تــیزر:شـیطان هــم مــگرید/D.MC

♛ســــــــرزمـــــین رمـــان هـای کــره ای♛

✪رمـــــــــــان هـــای J.F.L✪

تــیزر:شـیطان هــم مــگرید/D.MC

RanSeop
♛ســــــــرزمـــــین رمـــان هـای کــره ای♛ ✪رمـــــــــــان هـــای J.F.L✪

تــیزر:شـیطان هــم مــگرید/D.MC

 



توانایی تحمل نقاب های مردم را ندارم
نگاهایشان که من را گم راه میکنند



زندگیم یک بازی بی پایان است بازی با خون فرشته ها



زندگیم بهترین زندگی است که یک فرد دوست دارد داشته باشد
اما من با ظلم و بی عدالتی مخالم



یک زندگی آزاد دارم و هر راهی که دوست دارم طی میکنم
نه مانعی در راه دارم و نه فرد عزیزی



مثل همیشه باید نقاب دروغین را بر صورتم بزنم و به همه بگویم
من فرشته ای از جنس شیطان هستم



شاید در این زندگی که من دارم یک هدف بیشتر نباشد و آن حفاظت
از تنها شخصی که زندگیم بدون اون غباری بیش نیست



فــــــرار از همه چیز ترس از زندگی در گوشه ای که آدمها با نقاب های
حیله گرشان مرا به وحشت می اندازند و من فقط میتوانم زیر همه چیز بزنم



وجــودم از آتش است و به هیچ فردی رحم نمیکنم
احساس در وجودم جایی ندارد



دوست دارم صلحی برقرار کنم که فکر کردن به آن هم غیر ممکن باشد
صلحی که  این جنگ خونین را به پایان برساند



راهم را گم کرده ام از دوران طفولت
نمیدانم که هستم؟چیستم؟وکه خواهم شد؟



گول دنیا را مخور
ماهیان سرزمین ما از کوسه ها وحشیترند



فرشته شدن را می خوانم از تمام وجودم
و به خود افتخار میکنم که عاشق شیطان شده ام



حقه بازی کردن کار من است
وپایان دنیا پایان همه چیز است



من فقط برای خودم هستم خود خودم
غرورم را هیچوقت نمیشکنم حتی اگر وقت مردنم فرا برسد



روزی میرسد که دیگه این جنگـــ ها به پایان میرسندوتمام
ناراحتی ها از بین میروند و همه آزادی را بو میکنند
وبه من ثابت میشود که شیطان هم گریه میکند


 

محــــــــــــض اطلاع

پــــــــــــارت 1 رمز دارد

هر کـــــــــــــی رمز رو میخواد اینجا بگه!!!


نظرات شما عزیزان:

ZiLex
ساعت10:54---19 اسفند 1393
رمــــان مورد علاقه من
زود به زود آپ نکردی میکشمت
پاسخ:چـــــــــشم :)))


marya
ساعت23:07---16 اسفند 1393
من رمز رو میخوام
باایمیل میفرستید ؟
راستی لینک شدید شما هم لینک کنید
پاسخ: باشه عزیزم
پاسخ:میشه ایمیلتو بدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ☠داستــان هـــایــ تـــرسـناکـــ☠ ، D.M.C ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, | 20:29 | نویسنده : RanSeop |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.